Oldalak

2018. március 30., péntek

Diós keksztekercs

Na, csak lett más sütemény is,
pont, ahogy gondoltam
(egy félét terveztem, ehhez képest
a harmadik félét is elkészítettem :)
 és ebből is rögtön kétféle...a
másiknál leírom, hogy miért.
:)))
Hozzávalók:
-50 dkg darált háztartási kekszhez
-20 dkg finomra darált dió
-20 dkg porcukor
-2 dl frissen főzött kávé
-3 dl tej (kb...amennyitől jól formázható lesz a massza)

a krémhez:
-20 dkg szobahőmérsékletű vajhoz
-20 dkg porcukor
-2 ek kakaópor (cukrozatlan, magas kakaóvaj tartalmú)

+porszívó :)

 A hozzávalókat összegyúrom...mármint robotgépbe
pakolok mindent, végezze az a piszkos munkát. ;)
Amikor homogén lett a massza, sütőpapíron
kinyújtom négyszögletesre (már amennyire
szabályosan ki lehet nyújtani...másfél kézzel :)
...de ami majd levágódik
a szélekből, az rögtön meg is teszi kóstolónak.

És hogy a nyújtás könnyebben menjen, előtte
darált dióval vékonyan meghintem a sütőpapírt
-a masszára kenem a kikevert krémet,
a papír segítségével szorosan feltekerem és így is
rakom el a hidegre, amíg megdermed.

Előtte -csak hogy még szebb legyen- meghempergetem
szintén finomra darált dióban.

A tevékenység befejeztével
felporszívózom az egész konyhát. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése