Oldalak

2018. február 1., csütörtök

Nutellás, banános koszorú

Mint azt már megénekeltem, nagyüzemben
készül nálunk mostanában a GYÜMÖLCSSALÁTA,
úgyhogy tele vagyok -többek között- banánnal,
amit viszont máshogy is látni akartam már,
mint salátában...mert az meg lassan az én fülemen
jön ki. ;)))
Hozzávalók:
-2 rúd T.F. leveles tésztához (mer 1 rúddal ugye, nem állok neki :)
-2-2 ek Nutella
-1-1 db banán
-víz

A sütőt előmelegítem 180 fokra, légkeveréssel.
(Ha az nincs, akkor 200 fokra.)
A tésztát közvetlenül a felhasználás előtt
veszem csak ki a hűtőből; rákenem a Nutellát, rávágom
a banánt, derelyevágóval bevágom a tésztalapot,
feltekerem, karikába hajtom, lekenem vízzel
(csak mert tojásos lekenés nélkül is szép lesz a színe)
és a sütőbe teszem, 15 percre.
Ha kivettem, azonnal lekenem még egy kis vízzel.
És hogy fél órás a történet, azt az is mutatja,
hogy tovább tart megírni ezt az egészet, mint
amennyi időt az elkészítése igénybevett.
És azt hiszem, hogy lassan süthetem is a következő adagot! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése