Oldalak

2016. október 18., kedd

Sertésszűz- és csirkecomb nyársak

...cukkini és gomba kíséretében
A kép minőségéért elnézést kérek, örültem, hogy ennyit is hagytak fotózni! :)))
Amik a nyársakra kerültek:
-sertésszűz és
-csirkecomb filé
-bacon szalonna
-gomba
-cukkini
-piros kaliforniai paprika
-vöröshagyma
-extra szűz olívaolaj
-extra jó svájci fűszerkeverék :)
A húsokat felhasználás előtt két nappal falatnyi méretűre vágtam
(azzal számoljunk, hogy sülés közben valamennyire összemegy)
és alaposan beforgattam fűszerkeverékes* olajba, majd hűtőbe kerültek.
(* R.G-től-svájci, mint az a bizonyos bubis kanál :)
Sütés előtt a fa nyársakat beáztattam vízbe
(és még így sem kerültem el, hogy némelyiknek a vége megégjen),
közben darabolásra kerültek a zöldségek, a gomba
(ezt szintén beszórtam fűszerkeverékkel) és szép sorjában rásorakozott
minden hozzávaló a nyársakra.
Minden nyárson vegyesen voltak a húsok.
200 fokra előmelegített sütőbe kerültek, légkeveréssel,
sacc/kb. háromnegyed órára
-a helyszín ismét a kötetlen szórakozás helye volt,
osztálytalálkozó címmel. :)))
Félidőben azért megfordítottam, közben krumpli főtt,
amiből hagymás, petrezselymes krumpli lett.
Került még melléjük ÉDESKÖMÉNY SALÁTA,
KÖRTEKOMPÓT 
és szőlős-édesköményes vegyes saláta is.
Mindezeken kívül pedig volt még ott
tánc, móka és kacagás... ;)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése