Oldalak

2016. május 19., csütörtök

Epres rebarbara lekvár

És ez is akkor történt, amikor a nagy bolt felé
igyekeztem-a parkolóban epret árultak/árulnak,
(messziről lehetett érezni a csodás illatát)
úgyhogy egy egész szép szatyornyi mennyiséget
elhoztam belőle!
Ugyanis pont azon agyaltam megint, hogy valamit
ki kellene tenni a kirakatba (is), mert ismét rám fognak
szólni a hűséges Olvasóim, hogy milyen
régen kell nézniük a legutóbbi bejegyzésemet;
egyébként is, az egyik kedves kis Kolléganém rákérdezett,
hogy mit főztem mostanában?
Mostanában...kértem a következő kérdést?! :)))
Hozzávalók:
-70 dkg eper
-70 dkg rebarbara
-35 dkg cukor
-1 csomag dzsemfix szuper 3:1
-egy gondolatnyi só :)
-fél citrom leve
A rebarbarát leöblítem, 2 centis darabokra
vágom, majd a cukorral együtt főni teszem.
Közben megmosom az epret, darabolom és
a már levet engedett zöldséghez keverem;
ekkor öntöm rá a dzsemfixet, alaposan elkeverem
és forrástól számított 3 percig főzöm.
A mostani főzetből ugyan került üvegbe is,
de ezek nem télre készültek, addig esélyük
sem lenne elállni! :)
Azért ezt is csak kellett főzni, nem!? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése