Oldalak

2015. augusztus 9., vasárnap

Csevap

Khm...szóval ez nem most készült, de most értem el vele idáig... :)))
Hozzávalók:
-60 dkg marhahús
-40 dkg sertéshús
-só
-darált bors (jó sok :)
-8 gerezd fokhagyma
-1 kk szódabikarbóna (nem elírás :)
-kevés (olíva) olaj
A húsokat lehetőleg megbízható forrásból szerezzük be,
a legjobb, ha van (vannak) bevált helyünk!
Ha nem akarunk sokat pepecselni, vegyünk darált húst,
én inkább egész darabokat szoktam venni és az ledarálom,
ebben az esetben kis lyukú darálón.
A ledarált húst fűszerezem és állni hagyom pár órát
a hűtőben, hogy egy csöppet összeérjen.
Ebből a mennyiségből ki lehet hozni vagy 30 rudacskát,
de ezt inkább mindenki maga döntse el, mekkorát szeretne.
Sütni -elvileg- roston, grillen kellene, én serpenyőben
követtem el a bűnt...így is ehető lett! :)))
AJVÁRRAL és jó minőségű, dijoni mustárral került tálalásra.
(Meg egy kis salátával, természetesen! :)))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése