Oldalak

2013. október 17., csütörtök

Csípős kihívás-első részeredmények :D

Emailt kaptam ma, méghozzá rögtön kettőt!
Az elsőt db-től:
1. kör
Az 1. számú versenyző ( a gasztroblogger) paprikáját már 
Szépen fejlődik a növényke.



A 3. számú versenyző (db) a mellékelt képekkel nevezett, 
amit a versenybíróság a levéltetvek miatt először csaknem diszkvalifikált, 
végül a permetezések után mégis elfogadott. 


A 3. számú versenyző Nagyinál parkoltatja a paprikáit!

A 2. számú versenyző (da) nevezése még várat magára, 
így az egyes és a hármas ügetnek az élen, 
fejhosszal az egyes vezet az első kör harmadánál.

A másodikat da-tól (a kicsitől :), 
közvetlenül az első levél érkezése után:
Kis késéssel, de becsatlakozok én is. :-)



Kedves nézőink, máris megállapíthatjuk, 
 hogy az istálló titkos favoritja az első futam közepére 
orrhosszal átvette a vezetést. 
Az egyes és a kettes továbbra is fej-fej mellett üget. (db)
Vagy hajtja a sereget! :D :D :D



Tehát, a levéltetűvel én is megküzdöttem, 
de egy pár "szisszentés" után ismét régi fényében 
tündököl a paprikám!
Csak hát pont az a bajom, hogy úgy is néz ki, 
mint amikor megkaptam, 
pedig napos helyen van és locsolom is!
(Mint az állat :))) 

Tiszta szégyen, hogy a gasztroblogger 
leendő alapanyaga a legkisebb! :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése