Oldalak

2013. október 11., péntek

Áfonyával sült camembert


Hozzávalók: 
1 db fadobozos camembert sajt
1 doboz áfonya (erős akarat kellett, hogy ki ne egyem a dobozból az egészet :)
1 tekerésnyi semlegesebb ízű méz, (nehogy úgy járjak, mint a múltkor :)
A sajtot -kicsomagolás után- visszateszem (passzírozom :)
a dobozába, a tetejét pár helyen bevágom és
rárendezem -bőven- az áfonyát
(az alját picit megszúrom, hogy szét ne durranjon),
tekerek rá mézet és előmelegített sütőbe teszem
150 fokra, légkeveréssel, 10-15 percre (tepsivel alatta).
 
Hozzá a nagy kedvenc, friss, ropogós paillasse jár.
Ja és bor, Chardonnay-ehhez ez illik! :)
Vigyázat, ütős mindkettő! :D
Minél inkább hozzáértő az ember, annál inkább a száraz bort kedveli.
Minél inkább egészségre törekszik az ember, annál inkább a száraz bort választja!

4 megjegyzés:

  1. Zsuzsám, ezt így ahogy van elfogadnám, paillasse-val - borral! :) Bár ezek szerint bor terén még nem vagyok elég hozzáértő (nekem még a félédes vagy édes a kedvencem)! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint nekem is inkább a félédesek!
      :)))

      Törlés
  2. Ez királyi eledel, most itt lehetne előttem:) Akkor ezek szerint én hozzáértő vagyok, mert a száraz bort szeretem, igaz, nagyon ritkán iszom. Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell érni egy bizonyos kort, hogy az ember értékelni tudja a jó borokat és a jó sajtokat!
      És még pár guriga vár Ránk a hűtőben! :)
      Neked is jó hétvégét!

      Törlés