Oldalak

2016. május 25., szerda

Tejszínes édeskömény saláta

A hozzám közelállók körében jól ismert, hogy nagyon
szeretem az Ouzot, mindig van is itthon
(a szeretemség esetemben azt jelenti, hogy bár
hosszú évekig kitart egy-egy üveg, de azért van :)))
-ennek a gumónak az illata pedig egy az egyben
ánizs illatú...nagyszerű zöldség és roppant finom! :)

Hozzávalók:
-2 dl tejszín (igazi :)
-só
-darált bors
-5 dkg vaj (ez is igazi :)
-pici extra szűz olívaolaj
A gumók felső/külső burkolatát leszedem, ez megy is
a kukába, a tetejét levágom,
(a zöld része marad, az kiváló salátába!)
leöblítem, majd egy kevés olaj és vaj keverékén roppanós
állagúra párolom-közben sózom, borsozom, majd ráöntöm a
tejszínt és pár percet forralom, amíg a tejszín is
besűrűsödik valamelyest. 
Langyosan került tálalásra, egy kis bacon szalonnába
göngyölt sült hús mellé.
Ui.: Amiről viszont nem akartam szót ejteni (de fogok), hogy
a pénztáros lányka megint megmosolyogtatott a nagyboltban
-egyrészt, hogy semmilyen zöldséget nem ismert fel, amiket
blokkolnia kellet volna, másrészt, hogy széles vigyorral a képén
közölte, hogy látom, hogy nézni tetszik a kijelzőt, négy darabot
blokkoltam be ebből a valamiből 
...a valami volt az édeskömény (amire rá is volt írva),
egyéb iránt 5 darab volt a zacsiban
-szóltam Neki miatta-hát, ilyenek vannak mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése