Oldalak

2015. január 24., szombat

Mexikói csípős tojásrántotta

Mert valamilyen formában kell egy kis melegség!
Ugyanis, az ember lánya nem nagyon képes eldönteni
-bár a naptár januárt mutat-, hogy melyik nap,
milyen évszak is van éppen?!
A hét elején totális ősz tombolt-hűvös idővel, esővel-,
csütörtöktől tavaszt írtunk, ma meg mit harsog a
tv/rádió/mosógép: hogy a Dunántúlt elérte a tél?! 
Én meg két hete átlényegültem beteg(eket)ápolóvá.
Na, ilyenkor szoktam valami nekem tetsző dolgot a
tányérra varázsolni, ha tetszik a vírusgazdáknak,
ha nem-ennyi, a még egészségesnek is jár! :)
Hozzávalók (2 főre elegendő):
-1 nagy tortilla lap
-4 db tojás
-1-1 ek olaj
-1 közepes méretű paradicsom
-4 szál újhagyma
-1 ek metélőhagyma
-2 db csípős paprika-kimagozva!
-só
-darált bors
1 kanálnyi olajat melegítek egy serpenyőben,
ebbe vágom bele a feltekert tortilla lapot, amit
szépen átpirítok, majd kiszedem egy tányérba.
A maradék olajon átsütöm a felkarikázott
újhagymát, a kimagozott és feldarabolt paradicsomot,
valamint a szintén kimagozott paprikát.
A tojásokat sóval és borssal felverem;
a tortillát visszaöntöm az edénybe, majd ráöntöm
a felvert tojásokat és kavargatva készre sütöm.
Innentől kezdve el is indulhat a nap és felőlem
bármilyen évszak uralkodhat kint! :)))


1 megjegyzés:

  1. Azért szerintem a betegeid sem nagyon tiltakoztak ez ellen a finomság ellen. :) Milyen jó ötlet a tortillával gazdagítani, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés