Oldalak

2014. március 24., hétfő

Quesadilla

...alias, a mexikói pirított, sajtos melegszendvics
-magyar módra. :)))
Most mondjam azt, hogy itt nyílt ki a könyv?
Itt nyílt ki a könyv! :D
(Nigella egyik nagysikerűjéről van szó. :)
Csak, mert ha úton vagyunk,
általában (mindig :) viszek magammal
valamilyen könyvet
-könyvnek lenni kell!
Biztos, ami fix! :)))
Amik most a szendvicsbe kerültek:
-tortilla
-feketeerdei sonka
-savanyított Jalapeno paprika
-mozzarella
-metélőhagyma
-petrezselyemzöld
-érett, kemény Olasz sajt
-olívaolaj
Ha nagy méretű lapokból készítem,
simán elég 2 tortilla megtöltve/fő,
ha kicsiből, akkor...passz!
(A mértékletesség jegyében csak nagy méretűt szoktam venni! :)))))
Szóval, a tortillára sonkát fektetek,
rá mozzarellát, petrezselyemzöldet,
metélőhagymát (össze-ollózva :),
Jalapenot, reszelt sajtot, vagy forgácsokat 
és kettéhajtom.
A grill serpenyőt közben felforrósítom,
a tortilla mindkét oldalát vékonyan
olajjal megkenem és
oldalanként 1-1 percig sütöm.
Két-három felé vágva lehet tálalni,
attól függően, hogy mekkora a lapunk.
Tölteni pedig?
Házi paradicsomszósszal
Szinte bármivel; a lényeg,
a sonka (szerintem) és az olvadós sajt
-na, azokat ki ne hagyjuk! :)))
És hát saláta ehhez is muszáj jár! :)))


4 megjegyzés:

  1. Hm, milyen jó lenne most tízóraira, nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó bizony; kettőt sütöttem magamnak, azzal el is leszek délutánig! :D

      Törlés
  2. És ha könyv, akkor gasztro tárgyú, ugye?! :) Szuper töltött lepényeket készítettél, én is elfogadnám akár ebéd gyanánt is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy szakácskönyv, vagy "Agáta Kriszti" ( :D )
      -csakhogy tőle már majdnem mindent elolvastam
      (még egy titok :)! :)))

      Törlés