Oldalak

2013. november 9., szombat

Rozmaringos ecet



Hozzávalók:
-0,5 liter alma, vagy mézes alma ecet
-2-3 szál friss ág rozmaring
Felmelegítem az ecetet, de nem forralom, beleteszem
a darabolt rozmaringot és így hagyom kihűlni.
Miután ezek -nálam- elég gyorsan el szoktak fogyni,
a rozmaringgal együtt teszem üvegbe.
Fantasztikus illatú és aromájú ecet salátákhoz;
ehhez viszont az kell, hogy szeressük, vagy megszeressük 
magát a rozmaringot mondjuk
vagy éppen az egyik legnagyobb kedvenccé avanzsált


3 megjegyzés:

  1. Szeretem a rozmaringot, bár ecetet még nem készítettem belőle, pedig milyen jó ötlet! :) Csinoska az üveged! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, az üveg nevében is! :D

      Törlés
    2. Ja és ugye mondtam, hogy nekem is van egy tucat ilyen fajta "receptem"?!
      Szépen sorban posztolom őket. :)))))

      Törlés