Oldalak

2013. március 13., szerda

Káposztás tészta

...alias, káposztás cvekedli
Ezzel a recepttel 
-vagy inkább javaslattal-
még adós voltam - természetesen
ez nem az akkori maradvány káposzta! :)
És rögtön három variációval is előállok
-csak mert amit szeretek én (a káposztát),
azt nem eszi a Poronty (azt mondja, Ő nem nyúl :)...
amit a Csemetével szeretünk Mi,
azt általában nem eszi a ház Ura...
amit meg Ők ennének...na jó, inkább posztolok! :)))
Hozzávalók:
-1 fél (nagy) fej édes káposzta
-zsír
-só
-bors
-cukor
-0,5 kg fodros nagykocka tészta
A tésztát enyhén sós vízben kifőzöm
-ennyi, nem kell bele olaj!
A káposzta megy a robotgépbe
reszelés/aprítás céljából
(ígérem, egy másik életemben kézzel állok neki :),
enyhén besózom és állni hagyom,
míg a zsírt felhevítem a cukorral,
aminek egy kis barna színt kell kapnia.
Ebbe belekerül a káposzta, míg meg nem puhul
-fedő alatt tartom, utána kicsit lepirítom, úgy finom!

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem, nagyon guszta! :) Gondold el, mi lenne, ha öten lennétek! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, pont ezt mondom én is; szerencse, hogy szeretek főzni, mert különben élhetnének vajas kenyéren :):):)

      Törlés